Česky English

Napište nám

Můžeme Vám s něčím poradit?
Nechte si zaslat náš katalog i v tištěné podobě!
Vámi zadané osobní údaje budeme zpracovávat za účelem odpovědi. Bližší informace naleznete v zásadách zpracování osobních údajů
Chráněno službou reCAPTCHA.
Drobečková navigace

Úvod > Aktuality > Za servisem až na Korsiku

Za servisem až na Korsiku



To, že se se zákazníky snažíme vytvářet dlouhodobé vztahy a spolupráci, je přístup, kterým se pyšníme již dlouho. Před pár dny jsme to posunuli zase o kousek dál. 

Pan Jiří s námi spolupracuje již nějaký ten pátek a to, co se zdálo už jako zaběhnutá rutina, se změnilo v příběh o který se s vámi chceme podělit. Když nám zavolal, že vyráží na dovolenou a potřebuje servis svého obytného vozidla, rychle jsme dali dohromady termín a vše zkontrolovali. Vyměnili původní gelovou baterii za novou LiFePO4o s veškerou potřebnou elektronikou pro nabíjení a distribuci energie, namontovali nové velké střešní okno, vše jsme otestovali a připravili vůz na cestu. To jsme ještě nevěděli, že zanedlouho budeme mít vůz v péči znovu. 

Když nám zákazník zavolal, že dorazil do své destinace a externí baterie je bez proudu, dělali jsme vše co bylo v našich silách a tentokrát i něco navíc. Okamžitě jsme se spojili přes videohovor a snažili se na dálku zjistit, kde je problém. Společně jsme provedli základní kroky k diagnostice problému, kdy jsme zákazníka navigovali ke kontrole všech pojistek a nastavení přístrojů. Vše se zdálo v pořádku a auto stále nenabíjelo. Celá tato diagnostika trvala několik hodin. V místě kempování bylo horko, málo místa, spousta naložených věcí v úložném prostoru a k tomu nervozita zákazníka, že bude muset přerušit dovolenou. Zkoušeli jsme vše možné abychom elektřinu „rozchodili“, ale telefonická komunikace nepomohla a baterie stále nevydávala energii, byť se alespoň začala nabíjetla, zatím jen ze sítě.

V tu chvíli jsme neváhali, věděli jsme, že v rámci našich služeb chceme zákazníkům poskytnout veškerou péči, která je v našich silách. Domnívali jsme se, že jsme mohli udělat nějakou zásadní chybu v instalaci nové technologie a proto jsme sbalili náš EVO Weekend, zarezervovali trajekt a vyrazili. Vzali jsme s sebou vše potřebné na případnou nutnou výměnu, včetně nové baterie. Při této příležitosti jsme mohli otestovat cestování a bydlení v takto malém voze na dlouhých cestách. O tom ale zase v jiném článku :).

Za dva dny jsme dorazili na místo a dali se do práce, zatímco nám Jiří s Ivetou připravovali pohoštění. Spustili jsme celkovou diagnostiku a přesto, že jsme se zákazníkem na dálku pojistky kontrolovali, zjistili jsme, že jedna z nich opravdu selhala. Zákazník bohužel celou dobu kontroloval pojistku jinou, k čemuž nejspíš přispěla nervozita. K celému neštěstí ještě přispělo nechtěnné vypnutí výstupu na podpěťové ochraně v aplikaci pro správu elektrické energie vozu.

Pojistku jsme vyměnili, zapnuli podpěťovou ochranu a vše bez problému znovu naskočilo. Proběhla nutná kontrola celého systému, která samozřejmě dopadla na výbornou, až na drobnost, kdy jsme museli opravit kabel od solárního regulátoru, který byl zřejmě již z výroby bez konektoru “zastrčený” do elektrobloku. Zákazník u večerního posezení dostal znovu proškolení o celém systému. Věříme, že nyní si Jiří bude již pamatovat vše podstatné a pro příští příhody bude více soběstačný a když ne, jsme tu zase my, připraveni pomoct.

Víme, že na cestách se našim zákazníkům může stát cokoliv, nikdy na to nebudete sami, ať už jste kdekoliv.  

 

Tým RV Evolution, Vaše Cesta za svobodou.